-2 °C Stjørdal, NO
17/12/2018

Frisk satsing gir resultater

GLADE GIVERE: Daglig leder Daniel Flaamo og kreativ leder i Fonnfjell design, Ann Kristin Sollihaug, deler ut presanger med et smil denne, og hele neste uke.

 

Fonnfjell design ligger an til å doble omsetningen fra fjoråret. Nå feirer reklamebyrået fem år.

I fjor etablerte de avdelingskontor i Stjørdal. Det har vært en suksess fra første dag.- Ikke bare flyttet vi inn i nye og stilriktige lokaler i Meråker, men vi ble tatt varmt i mot av Proneo og Stjørdal. Nå er vi så tilfreds med tilstedeværelsen i Stjørdal at vi velger å utvide, forteller daglig leder Daniel Flaamo.- Hva med Meråker?- Vi fortsetter selvsagt å ha hovedbasen i Meråker. For oss betyr det mye å kunne være på plass begge steder. Vi har mange jobber i hele regionen, og det er artig å se at vi klarer å være såpass konkurransedyktige. Det betyr mye å kunne vinne anbud og få gode tilbakemeldinger på jobbene vi gjør, sier Flaamo.En av de store jobbene selskapet kapret i år, var for Hegra sparebank. På reklamebyråets facebookside har de fått skryt fra banken for arbeidet. ”Vi er kjempefornøyde med resultatet!” skriver Mary-Ann Belsvik Reitan som kommentar til Fonnfjell designs promotering av arbeidet for banken. 

5-ÅRS-JUBILANT?SOM?SYNES?I?BYBILDET: Bildekór skal synes! En splitter ny Toyota IQ med hele 5-års-kalaset til Fonnfjell design utenpå, er levert og klar til bruk.


Feirer med stil

Byrået har i anledning jubileet arrangert fotoshoot med meråkerfotograf Julie Evensen. Bildene brukes blant annet i den nye utgaven av firmaets kundemagasin som kommer ut denne uken. Resultatet er en gjeng med kreative fagpersoner dresset opp som femåringer med bursdagskake, ballonger og gaver. – Dette er litt symbolsk for oss. Vi har det gøy på jobben, og vi tenker nytt hver dag. En ekte femåring oser av kreativitet, og det vil også vi gjøre. Mine medarbeidere har klekket ut konseptet, og de laget selv bursdagskaken som består av isopor, marispan og modelleire, sier Flaamo.Dessuten har de kostet på seg en skikkelig bursdagsgave i år.- Vi har kjøpt oss en ny Toyota IQ. Den har vi dekorert med vårt eget bursdagsselskap. Vi skal fortsette å gå nye veier, for vi vil bli sett, smiler Flaamo.

 

Spennende oppdrag

Med økt omsetning kommer også økt antall kunder.Selskapet har jobbet med alt fra logo og profil til Værnesregionen, merkevarebygging for Jønland i Selbu og kontingentbøker til soldater i Afghanistan. Dessuten fikk Hell Blues-bilen stor oppmerksomhet da den rullet gatelangs. Dekoren her var det Fonnfjell design som sto for.- Vi gjør mye variert, og vi har kompetansen til det. Våre ansatte er håndplukket til jobbene, og vet hva de gjør. Samarbeidet med Skipnes i Trondheim gjør også at selskapet kan tilby trykksaker med miljømerket Svanen.- Miljø er viktig, og vi har et godt samarbeid med Skipnes som tilfredsstiller de strenge kravene til det offisielle miljømerket i Norden. Vi prøver dermed å ”oppdra” kundene våre til å tenke miljø, sier Daniel Flaamo.-Vi lanserer nå ny nettside, og gir både kundene våre og andre muligheten til å få bursdagsgave. Se konkurransen på facebookgruppa vår, sier Ann Kristin Sollihaug.

Les forrige sak:
Wenche Øien, Wenche Heimholdt Isachsen - nasjonal koordinator, Gunn Kristin Støver - koordinator i Stjørdal og leder av Frisk-gården, Bodil Myhr.
Familiekontakter samlet

Home-Start familiekontakter har vært samlet i Stjørdal til en konferanse der […]

Close