11 °C Stjørdal, NO
19/06/2021

Header-Bingo-med dato
SparHegra uke 24

«Hot as Hell» på Blues in Hell

|||||| Jan Henrik Siraas fra Blues in Hell viser her frem pakken fra CarePacks.|Marthe Kristoffersen fra Meråker er CarePacks-ambassadør.|Ezinne Okparaebo er ambassadør for CarePacks.|Tyrkisk Peber «Hot as Hell».|Noen av CarePacks produkter som tilbys som abonnementspakker.||

Når European Blues Challenge arrangeres på Scandic Hell i Stjørdal dagene 15.-17.mars, skal over 400 artister og crew få en smakfull og sterk opplevelse. Alle som ankommer hotellet av stab innbudte gjester og artister får utdelt en såkalt goodiebag med overraskelser.

Jan Henrik Siraas fra Blues in Hell har årelang erfaring i ledende stillinger hos selskaper som leverer drops og snacks til det norske markedet.

– Det er ekstra artig at vi nå skal overraske både artister og øvrige deltakere under European Blues Challenge som arrangeres for første gang i Norge. Dette er en musikkonkurranse med 21 band fra 21 ulike europeiske band, og bluesens svar på Melodi Grand Prix, sier Jan Henrik Siraas som venter mange hundre deltakende og et stort publikum de tre dagene på Scandic Hell Hotel.

Smakfulle goodiebags med sunt og sterkt spisende    

Etter opptreden i blueskonkurransen skal artistene som utgjør de 21 ulike bluesband, samt European Blues Union få tildelt sine goodiebags fulle av overaskende smaker. Tyrkisk Peber produseres av Fazer OY i Finland som er ledende produsent i Norden av sjokolade og sukkervarer samt bakevarer. Importør i Norge er Haugen-Gruppen AS på Vestby.

– Vi har inngått en spesialavtale eksklusivt for denne blueshelga i mars. Importøren Haugen-Gruppen har allerede levert flere paller Tyrkisk Peber til mellomlagring hos spisestedet Industrien på Sytterøy. Hege Renate og Asbjørn Sæther har velvillig stilt sine lokaler til disposisjon. Dette blir skikkelig «Hot as Hell», sier Jan Henrik Siraas, og smiler lurt.

Også øvrige produkter trekkes fram. Bluesens Siraas kaller også denne gimmicken overfor festivalen som «hot and healthy». Det er det flere grunner til. Han har flere overraskelser på lur med produktet CarePacks.

Sunnere snacks i sofaen og på blues

Esker med overraskelser skal gi deltagende artister og crew som neste måned ankommer Blues in Hell ekstra glede. Festivalen legger også vekt på helsegevinster.

– I tillegg til «Hot as Hell»- dropsene våre fra Tyrkisk Peber, skal vi introdusere produktet CarePacks. Dette er sammensatt av flere sunne valg som ligger fast hos CarePacks. Abbonementspakkene CarePacks inneholder sunnere valg av snacks for ung og voksen. Eskene med spennende innhold selges i dag gjennom abonnement under merkevaren CarePacks sine konseptpakker. Disse er DayPack, FitPack og også en egen MiniPack som er tilpasset barn som gir de et smakfullt og sunnere tilbud.

Direktør hos CarePacks, May-Rita Kappfjell, sier at de samarbeider med en vernet bedrift som pakker de forskjellige pakkene med høy kvalitet. Dette bidrar til arbeidsplasser for kvinner og menn med nedsatte funksjonsevner. Ernæringsspesialist hos CarePacks, Tonje Elise Nordgård er ansvarlig for valg av kvalitetsproduktene.

– Produktene har sterke koblinger mellom riktig ernæring og kosthold, og CarePacks- pakkene profileres blant annet gjennom tidligere landslagsløper i langrenn og blogger Marthe Kristoffersen fra Meråker og Ezinne Okparaebo, som er 3 ganger olympier og rangert som Norges raskeste kvinne.

I pakkene fra CarePacks finnes mørk sjokolade, Made Good- produktene fra Canada, økologiske bars med nøtter, chiafrø og sesamfrø. CarePacks tilbyr sunnere kos til alle. Nå får crew og artister under blueskonkurransen glede av nettopp dette.

– Poppa chips fra søtpotet og Tyrkisk Peber inngår i Goodie-bags til artister og crew. Nå er det bare å glede seg til den åttende European Blues Challenge i Europa, denne gang på norsk jord hos Scandic Hell Hotel, sier Jan Henrik Siraas, som håper på rekorddeltakelse fra publikum disse tre dagene i mars. Dagsprisene til arrangementet er i underkant av 350 kroner for publikum. Billettsalget skjer hos Ticketmaster.

Les forrige sak:
||
Bever-kveld i Meråker

Interessert i å vite mer om bever? Det spør biblioteksjefen i […]

Close